2013-07-18
В рамках реалізації другого етапу проекта - «Крок назустріч», головною метою якого є проведення моніторингу та підвищення доступності пріоритетних об'єктів і послуг в Бердичеві в усіх сферах життєдіяльності, розпочинається інформаційна кампанія «Зробимо РАЗОМ».
Мета
Дана інформаційна кампанія направлена:
– на формування в суспільстві толерантного ставлення до особливих потреб представників малорухомих груп (люди з інвалідністю, діти у візочках, вагітні жінки, люди похилого віку, особи з тимчасовим розладом стану здоров’я );
– подолання нерозуміння потреб і роз'єднаності вищевказаних груп і та інших категорій суспільства;
– визначення необхідних змін в обладнанні соціальнозначимих об’єктів загального використання, згідно з розробленними стандартами;
– на відзначення успішного досвіду та спонукання до поширення подібних ініціатив;
– на визнання важливої ролі громадських організацій у розвитку громад;
– на залучення в реалізацію проекта максимальної кількості зацікавлених сторін (державні органи, ЗМІ, неурядові організації, професіонали, батьки), що дозволить підвищити ефективність кампанії через утворення підтримуючого оточення;
Інформаційна кампанія поєднує створення та розповсюдження серії інформаційно-рекламних фото та відеосюжетів під загальним гаслом «Зробимо РАЗОМ» .
ІК складатиметься із серії відеосюжетів,інтерв 'ю головними героями яких стануть відомі представники громади та місцевої влади, що своєю діяльністю впливають на вирішення питань доступності .
У кожному сюжеті буде висвітлено досвід співпраці влади, представників бізнесу, керівницьтва з людьми малорухомих груп населення та громадськими організаціями міста.
*Інформаційна кампанія (ІК) - це комплексна система заходів впливу на певні групи населення (так звані цільові групи) за допомогою різних засобів і каналів масового та індивідуального інформування та навчання з метою спонукання до прийняття нових, корисних для них самих і для суспільства, моделей поведінки у певній сфері життя.