• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Залізнодорожний вокзал Бердичева досліджено на доступність .

Залізнодорожний вокзал Бердичева досліджено на доступність .

2013-09-14

/Files/images/imagesіі.jpg

Вибратися з Бердичева автобусом чи потягом сьогодні можна будь-коли та практично у всі куточки країни. Однак такі здавалося звичайні послуги доступні не для всіх. Волонтери проекту випробовували залізничні ворота міста з погляду людей із особливими потребами.

Бердичівський залізнодорожний вокзал має серед інших сервісів виклик групи супроводу. За три тижні до необхідної дати необхідно замовити спец вагон, який подається з Києва.Якщо з якихось причин вагон замовити неможливо, його заміняють спеціалізованим купе для людей з інвалідністю.

За словами начальника вокзалу станції “Бердичів” Радченко Юрія Вікторовича: "Супровід необхідно замовити заздалегідь, за номером телефону 04143 7-02-11, що вказаний на табличці з ліва поруч з центральним входом до вокзалу. Спеціально підготовлені працівники допоможуть при посадці-висадці людей з обмеженими фізичними можливостями. І відразу відвезуть до потрібної платформи. Передадуть інформацію до станції прийому, щоб наступна група прийняла людину».

/Files/images/Зображення0187.jpg/Files/images/Зображення0188.jpg/Files/images/Зображення0189.jpg

Прокоментувати доступність залізничного вокзалу та послугу замовлення спецвагону ми попросили голову ГО "Стимул" Юрія Яремчука.

З приводу спецвагону, користувався їм особисто і залишився дуже задоволенним.

Нажаль, із-за того що вагон потрібно замовляти за три тижня, а дата мого виїзду до санаторія стала відома лише за 2 тиждні, немав змоги скористатися послугою в обох напрямках.

На зворотньому ж шляху, оцінив високий рівень комфорту і зручності, починаючи з купе та санітарної кімнати.

Людині створенно всі умови, тому таким транспортом можна користуватися вільно і самостійно, навідь без супроводу. Уважне ставлення стюартів , кнопка виклику персоналу - все продумано і дуже зручно.

На фото - відправка мого знайомого на спецвагоні.

С.С.: "Вокзал має прибудований пандус по якому можна дістатися до кас, довідкового табло та служби вокзалу".

Я.Ю.: "Дійсно пандус є, хоча виконання неідеальне. Але можна вільно потрапити в приміщення з сторони перону.

Далі, потрапивши до вокзалу ви знову не маєте змоги самостійно купити білет - віконце каси для людини на візку занадто високо.

Найгірша ситуація з туалетом. Йомовірним вирішенням були б вказівники до доступного туалету, який є на автовокзалу, що поруч. Не вистачає інформаційної дошки де була б вказана інформація про групу супроводу та інших послуг (і туалет) вокзалу.

Дуже складний перехід з 2-ої колії на перон. Тут є над чим попрацювати - державні норми з кутом з'їзду не витримуються.

Взагалі, нам є ще над чим попрацювати в рідному місті Бердичеві для того, щоб всі гості або мешканці міста могли не відчувати перешкод в пересуванні, починаючи з Вокзалу".

Автор Сергій Суворов.

/Files/images/IMAG0477.jpgВід автора: Таку кнопку виклика я побачив в приміщені вокзалу в Донецьку.

Кiлькiсть переглядiв: 204